معرفی سنگ کف ارزان

40
معرفی سنگ کف ارزان

معرفی سنگ کف ارزان

خرید سنگ ارزان نیاز به شناخت معیار هایی است که اگر به آنها توجه نشود ممکن است باعث ضرر شما بشود ! کشور ایران ذخایر سنگی بسیار زیادی در نقاط مختلف دارا میباشد به همین دلیل دارای تنوع سنگ بسیار بالایی میباشد .
اگر به دنبال سنگ های ارزان قیمت هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شناخت کافی نسبت به سنگ های قیمت مناسب و ویژگی ها و ضعف های آن پیدا کنید . در تمامی جنس سنگ ها اعم از تراورتن ها ، گرانیت ها ، مرمریت ها ، ترامیت ها و ... سنگ های ارزان و قیمت مناسبی یافت میشود که بر خلاف قیمت پایینی که دارند ، از جنسیت و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند . اگر فکر می کنید تمام سنگ های ارزان دارای ضعف ها و مشکلاتی هستند که به ساختمان شما ضربه میزنند یقینا اشتباه فکر میکنید ؛ در هر دسته از سنگ ها ، سنگ هایی هستند که از قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بسیار خوب برخوردارند که در پایین به صورت تفکیک شده به شما معرفی میکنیم .
 

سنگ گرانیت ارزان قیمت

گرانیت ها سنگ هایی پرطرفدار برای قسمت های مختلف ساختمان میباشند که یکی از دلایل عمده ی محبوبیت آنها ، جنسیت بسیار مقاوم و مستحکم آنهاست . یکی از سنگ های ارزان در دسته ی گرانیت ها ، سنگ گرانیت سفید نطنز می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است . سنگ گرانیت سفید نطنز دارای جنسیت بسیار مقاوم و مستحکمی میباشد و سلامت بالایی دارد و در عین حال قیمت آن بسیار مناسب و ارزان است ! یکی از دلایل اصلی فروش بسیار بالای این سنگ ، قیمت ارزان آن میباشد .

سنگ گرانیت ارزانسنگ گرانیت ارزان

سنگ ارزان مرمریت ها

سنگ های مرمریت دارای تنوع بسیار بالایی میباشند که باعث تنوع زیاد قیمتی آن نیز شده است . اگر بخواهیم در این دسته ، سنگ هایی که از کیفیت خوبی برخوردارند و در عین حال قیمت مناسبی دارند را نام ببریم ، میتوانیم به سنگ های مرمریت کرم آباده ، مرمریت اداوی ، مرمریت گوهره و ... اشاره کنیم که دارای جنسیت مقبول و قیمت مناسبی هستند .
 
سنگ مرمریت ارزانسنگ مرمریت ارزان

سنگ ارزان قیمت تراورتن

سنگ های تراورتن سورت بندی زیادی دارند به همین دلیل بازه قیمتی آنها نیز گسترده است . تراورتن یزد ، ابرکوه ، رامشه و کاشان جزو تراورتن های ارزان قیمت هستند که از کیفیت بالا و جنسیت خوبی نیز برخوردارند . اگر قصد خرید سنگ ارزان برای نمای ساختمان خود دارید ، سنگ های نامبرده ، انتخاب مناسبی برای شما هستند .
 
سنگ تراورتن ارزانسنگ تراورتن ارزان

سنگ ترامیت ارزان قیمت

یکی از ترامیت هایی که در نمای ساختمان استفاده می شود و دارای زمینه ی سفید و کرم روشن است و همچنین قیمت مناسبی دارد ، ترامیت بوکان میباشد که بسته به سورت انتخابی شما قیمت متفاوتی دارد ولی سورت های کرم روشن آن از قیمت مناسبی برخوردارند . از دیگر انتخاب های شما در سنگ های ارزان قیمت ، سنگ ترامیت همدان است که جنسیت نسبتا خوب با قیمتی مناسب دارد .
 
سنگ نما ارزان قیمتسنگ نما ارزان قیمت

خرید سنگ ارزان نما

سنگ های تراورتن و ترامیت برای استفاده در نما ساختمان مناسب هستند و در بالا سنگ های ارزان قیمت انها را به شما معرفی کردیم ولی دسته ی دیگری از آنها هستند که سورت هایی گران قیمت دارند و سورت هایی دارند که بدلیل ضعف هایشان دارای قیمت پایینی هستند . ضعف هایی که باعث ارزان تر شدن سنگ های تراورتن میشود شامل موارد زیر میباشد .
رگه های سرخی و گِلی در سنگ
رگه های مشکی رنگ در بافت سنگ
رزین خور و سوراخ بیش از حد
ساب پذیری پایین
 

خرید سنگ کف ارزان

سنگ های گرانیت ، مرمریت و چینی برای استفاده در کف مناسب هستند . تعدادی از ضعف هایی که باعث می شود قیمت آنها پایین بیاید شامل موارد زیر است .
رگه های زیاد در سطح سنگ
سلامت پایین
قد و طول کوتاه
رگه های رنگی غیر متناسب با بافت سنگ
ساب و صیقل نا مناسب
رنگ نا متناسب نسبت به سنگ
 
ضرب المثلی هست که میگوید هر ارزانی بی علت نیست و هر گرانی بی حکمت نیست ! ولی در سنگ های ساختمانی سنگ هایی به شما معرفی کردیم که در عین حالی که کیفیت خوبی دارند از قیمت پایینی برخوردارند . با این حال به شما پیشنهاد میکنیم جهت خرید سنگ ارزان قیمت حتما با مشاورین ما تماس بگیرید و از مطلوب بودن سنگ انتخابی خود اطمینان حاصل کنید .

مقالات مرتبط با معرفی سنگ کف ارزان

معرفی سنگ کف ارزان

سنگ ارزان لزومأ بی کیفیت نیست

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com