معرفی بهترین سنگ سفید نما ساختمان

49
معرفی بهترین سنگ سفید نما ساختمان

سنگ سفید نما ساختمان یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین سنگ های نما ساختمان می باشد ؛ همچنین بدلیل اینکه در نماهای مختلفی مانند نما مدرن ، نمای کلاسیک ، نمای رومی و ... کاربرد دارد ، سنگی پر مصرف می باشد و همچنین انواع مختلفی دارد . سنگ سفید نما ساختمان انواع مختلفی دارد که هر کدام رنج قیمتی خاص خود را بر اساس جنسیت و کیفیت خود دارند و بدلیل تنوع بالای سنگ های سفید ساختمانی در ایران رنج قیمتی آن نیز بسیار گسترده و متفاوت میباشد که در پایین انواع آنها را به شما معرفی میکنیم .

سنگ سفید در نما مدرن

سنگ سفید نما معمولا در نما های مدرن ، با سنگ مشکی و یا سنگ هایی که تم رنگی تیره ای دارند کار میشود و ترکیب آنها نمایی جذاب و چشم گیر به نمای ساختمان می دهد . سنگ سفید در نمای مدرن با مصالح دیگر همچون چوب و یا آجر نیز تلفیق می شود که ترکیب آنها نیز زیبا میشود . نمای مدرن ساختمان چند سالیست مورد علاقه ی معماران و ساختمان سازان قرار گرفته و طرح های بسیار متنوع و شکیلی از آنها ، در شهر ها به چشم می خورد .

نما مدرن ساختماننما مدرن ساختماننما مدرن ساختمان

سنگ نما کلاسیک ساختمان

سنگ سفید ساختمان در نمای کلاسیک نیز کاربرد بسیاری دارد و معمولا به عنوان سنگ اصلی نمای کلاسیک انتخاب میشود و با برشکاری و ابزار های مختلف در این نوع نمای ساختمان استفاده میشود . در نما کلاسیک معمولا از یک نوع سنگ استفاده میشود و کلیه ی بدنه خارجی ساختمان با یک زمینه ی رنگی کار می شود ؛ البته در نماهای کلاسیک قاب هایی برجسته از سنگ کار می شود و یا در نمای ساختمان از ستون های سنگی استفاده میشود که عظمت و شکوه زیادی به نما ساختمان می دهد . معمولا نمای کلاسیک بر خلاف نمای مدرن به صورت متقارن کار می شود که این تقارن نیز جلوه ی بسیار زیبایی به ساختمان می دهد .

نما کلاسیک ساختماننما کلاسیک ساختماننما کلاسیک ساختمان

سنگ سفید نما رومی

نمای رومی ، نوعی دیگر از نمای ساختمان می باشد که منشا آن معماری روم باستان می باشد و معمولا در این سبک از نما از سنگ های عسلی ، کرم و شکلاتی استفاده می شود ولی سنگ های سفید نیز در این سبک نما کاربرد دارند و استفاده از سنگ های سفید در این سبک نما نیز رایج می باشد . در نما های رومی معمولا از ستون ها و سر ستون ها نیز استفاده می شود که جلوه ای زیبا به ساختمان می دهند . نمای رومی دارای جزئیات کوچک بسیار زیادی هست که در کل نما تکرار شده اند و این جزئیات کوچک که شامل انواع ابزار و برش های مختلف بر روی سنگ می باشند ، زیبایی خارق العاده ای به نمای ساختمان می دهند .

نما رومی ساختماننما رومی ساختماننما رومی ساختمان

ویژگی های سنگ سفید در نما ساختمان

  1. قابل استفاده در سبک های مختلف نما
  2. جلب توجه و چشم گیر بودن آنها
  3. زیبایی و در عین حال سادگی آنها
  4. قابلیت تلفیق با مصالح و یا رنگ های دیگر
  5. بر اثر نور آفتاب زمینه ی روشن تری پیدا می کنند
نما رومی ساختماننما رومی ساختمان

معرفی انواع سنگ سفید نما ساختمان

خرید سنگ سفید نما ساختمان نیاز به آگاهی و شناختی قبلی از سنگ های مختلف و آشنایی با ویژگی ها و یا معایب آنها دارد . در اینجا به معرفی و بررسی سنگ های سفید نما میپردازیم و بهترین سنگ های سفید نما را به شما معرفی میکنیم .
 

سنگ تراورتن آتشکوه

اگر بخواهیم به ترتیب سفید بودن زمینه رنگ سنگ ، آنها را معرفی کنیم در اول از سنگ تراورتن آتشکوه نام می بریم . سنگ تراورتن آتشکوه یکی از قدیمی ترین سنگ های تراورتن و جز اولین تراورتن های اکتشاف و فراوری شده می باشد که می توان از آن به عنوان سفید ترین سنگ تراورتن نام برد . سنگ تراورتن آتشکوه سورت بندی خیلی وسیعی ندارد و در چند رنگ سفید ، کرم روشن و کرم خلاصه می شود . سنگ سفید نما آتشکوه نیز مانند بقیه سنگ ها در دو مدل بی موج و موج دار فرآوری و تولید می گردد که خریداران طبق سلیقه خود مدل سنگ را انتخاب می کنند ؛ همچنین اگر بخواهیم به مزیت های دیگر این سنگ اشاره کنیم از تراکم بالا و جنسیت استخوانی آن که باعث ساب پذیری عالی سنگ می شود و همچنین درصد جذب آب پایین آن نام می بریم . لازم به ذکر است که سنگ سفید آتشکوه به دلیل دارا بودن تمامی محاسنی که در اینجا به آنها اشاره کردیم از قیمت بالایی برخوردار است که این قیمت نسبت به کیفیت و رنگ سنگ معقول می باشد و از همین رو اکثر افراد سخت پسند برای اجرای نمای ساختمان خود این سنگ را انتخاب می کنند .
 
تراورتن آتشکوهتراورتن آتشکوهتراورتن آتشکوه

سنگ نما عباس آباد

یکی دیگر از سنگ های سفید موجود در بازار ، سنگ عباس آباد می باشد که در دسته سنگ های تراورتن ، یکی از سفید ترین آنها می باشد . زمینه رنگ این سنگ اکثرا سفید ، کرم روشن و کرم می باشد .
سنگ عباس آباد جدای از رنگ روشن دارای طرح های خاص و متنوعی می باشد که از آنها می توان به طرح های دنده گاوی ، موج پیچ ، موج کبریتی ، ابرو بادی ، بی موج و موج دار اشاره کرد که همین تنوع بالای آن باعث می شود خریدار با هر سلیقه و نظری به راحتی بتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را در این سنگ انتخاب کند .  
اگر بخواهیم این سنگ را از لحاظ کیفیت توضیح بدهیم توانیم در یک جمله به آن بگوییم یک سنگ کاملا بی عیب و نقص ؛ ولی در اینجا به بعضی از خصوصیات بارز این سنگ اشاره می کنیم تا شما با این سنگ آشنایی بیشتری پیدا کنید .
جنسیت استخوانی و تراکم بسیار بالای آن که باعث ساب پذیری عالی این سنگ می شود و همچنین درصد جذب آب بسیار پایین آن که باعث می شود این سنگ مناسب کار در همه شرایط آب و هوایی باشد و در طولانی مدت تغییر رنگ ندهد از خصوصیات ویژه و بارز این سنگ می باشد .

سنگ عباس آبادسنگ عباس آباد
سنگ عباس آبادسنگ عباس آباد
 

سنگ سفید نما دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری یکی دیگر از تراورتن های رنگ روشن بازار می باشد که در درجات سوپر آن ، زمینه رنگ آن کاملا سفید می باشد و در درجات پایین تر آن ، زمینه رنگ سنگ کرم بوده و هاله و امواجی به آن اضافه می شود که زیبایی چشم گیری را در نمای کارشده آن به وجود می آورد .
اگر بخواهیم به مزایای این سنگ اشاره کنیم ، میتوان به جنسیت استخوانی ، ملات پذیری عالی ، ساب پذیری بسیار بالا و همچنین درصد جذب آب بسیار پایین سنگ که موجب تثبیت رنگ سنگ در بلند مدت میشود و همچنین قد و پای نسبتا شمش این سنگ نما اشاره کرد . سنگ تراورتن دره بخاری نیز مانند برند های عباس آباد و آتشکوه جزو اولین تراورتن های اکتشاف و فراوری شده می باشد که در طی چند دهه تولید و مصرف کیفیت آن کاملا ثابت شده و از همین رو این سنگ در میان سازندگان و مهندسان از محبوبیت بالایی برخوردار است .

تراورتن دره بخاریتراورتن دره بخاریتراورتن دره بخاری
 

سنگ سفید نما طبس

سنگ سفید طبس نیز یکی دیگر از سنگ های زمینه روشن می باشد که در نما ساختمان ها بکار برده می شود و تم رنگی آن غالبا سفید می باشد و هاله ها و موج هایی شکلاتی و مشکی رنگ در این سنگ به چشم می آید . این سنگ برای نما ساختمان کاربرد زیادی دارد و قابل استفاده در تمامی سبک نما اعم از مدرن ، کلاسیک ، رومی و... می باشد . سنگ طبس دارای سلامت نسبتا پایینی میباشد که باعث می شود پلاک هایش معمولا کوتاه باشند و نمای ساختمان شما بند خور بیشتری پیدا کند ، البته سنگ طبس به دلیل اینکه از قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به سنگ های سفید دیگر دارد ، سنگی پر فروش می باشد .
 
تراورتن طبستراورتن طبس
تراورتن طبستراورتن طبس

مقالات مرتبط با معرفی بهترین سنگ سفید نما ساختمان

راهنمای خرید سنگ نمای ساختمان

معرفی بهترین سنگ سفید نما ساختمان

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com