سنگ تراورتن عباس آباد


تراورتن عباس آباد جزو بهترین و گران ترین تراورتن های سفید ایران است که البته گرانی آن بی دلیل نیست ! از مهم ترین مواردی که باعث شده است این سنگ تبدیل به سنگی لوکس و گران قیمت بشود ، رنگ سفید آن و در عین حال جنسیت استخوانی و مستحکم آن است .

سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی، رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا ، جزو منحصر به فردترین تراورتن های دنیا می­ باشد. تراورتن عباس آباد با توجه به نوع طرح موج و رنگ زمینه به دسته بندی­ های مختلفی از جمله تراورتن عباس آباد بی موج، تراورتن عباس آباد موج کبریتی ، تراورتن عباس آباد دنده گاوی ، ابر و بادی و تراورتن عباس آباد سوزنی تقسیم می گردد.

در سورت های سنگ عباس آباد رگه های سیاه ،قرمز و کرم مایل به قهوه ای دیده میشود. کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل سختی بالا، ساب پذیری عالی، تخلخل کمتر و چسبندگی زیاد با ملات سیمان در نما ساختمان مخصوصا در نماهای مرتفع می­ باشد. همچنین از سنگ تراورتن عباس آباد در سایر قسمت های ساختمان به صورت تراورتن گیوتین عباس آباد، تراورتن چرمی عباس آباد و نرده های سنگی تراورتن( سراحی )عباس آباد استفاده میشود. سنگ تراورتن عباس آباد به صورت موج دار و بی موج فرآوری میگردد.

سنگ تراورتن عباس آباد موج دار بسته به طرح و رنگ موج ها نام گذاری و قیمت گذاری میگردد و هر چه قدر موج ها منظم تر باشد و رگه های سیاه و قرمزی کمتری داشته باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است و تراورتن بی موج عباس آباد بسته به روشن بودن و کم هاله دار بودن سنگ قیمت گذاری میگردد . از محاسن سنگ تراورتن عباس آباد ساب پذیری و رنگ های زیبای آن است . درجه بندی سنگ تراورتن عباس آباد بدلیل تنوع بالای سورت بندی  بصورت کد گذاری است .

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی، شهرستان محلات و شهر نیمور واقع گردیده است . سنگ تراورتن عباس آباد با فرآوری های مختلف ازجمله سابیده ، چرمی ، براش و سندبلاست تولید میشود . سنگ تراورتن عباس آباد اخیرا بصورت اسلب نیز تولید میگردد ، اسلب تراورتن عباس آباد هم در دیواره و هم در کف ساختمان استفاده میشود .

سنگ نمای ساختمان باید دارای ویژگی هایی همچون : استحکام بالا ، جذب آب پایین ، تخلخل کم ، ساب پذیری مناسب و سلامت بالا باشد که سنگ عباس آباد تمامی این ویژگی ها را در بر دارد و هیچگونه عیبی بر این سنگ وارد نیست ، همچنین سنگ عباس آباد دارای موج ها و هاله هایی زیبا میباشد که این سنگ را به سنگی خاص برای نما تبدیل کرده است . سنگ عباس آباد تخلخل پایین و مناسبی دارد که باعث می شود این سنگ در عین حالی که جذب ملات بسیار خوبی دارد همچنین وزن نمای ساختمان شما را بالا نبرد . سنگ های نما باید در مقابل عوامل فرسایشی مختلف ، مقاومت مطلوب و خوبی داشته باشند ؛ برای مثال اگر جذب آب سنگ از میزان مطلوبش بیشتر باشد ، سنگ نما در هنگام زمستان و بارندگی آب را به خود جذب کرده و موجب یخ زدگی سنگ و در نتیجه شکستن آن میشود برای همین این مسائل بسیار اهمیت دارد و باید به تمامی این موارد دقت شود .

از دیگر مواردی که کمتر به آن توجه میشود و دارای اهمیت است ، قد و پای پلاک سنگ میباشد . هر چه قد و پای سنگ بلند تر باشد ، نمای ساختمان شما بند خور کمتری خواهد داشت و در نتیجه نمایی شکیل و زیباتر به شما می دهد ، همچنین کار کردن سنگ بلند در نمای ساختمان سهولت بیشتری دارد و زمان کمتری را صرف خود میکند که البته سنگ عباس آباد نیز این ویژگی را دارد و سنگ پلاک تراورتن عباس آباد دارای قد و پای بلند و مناسبی است . به سنگ هایی که دارای قد و پای بلندی هستند ، سنگ های شمش میگویند .

سنگ سفید عباس آباد دارای جنسیت استخوانی و بسیار خوبی میباشد که شما میتوانید آن را از روی ساب پذیری اش تشخیص دهید . هر چه ساب پذیری سنگ بهتر باشد . سنگ صیقل بهتری بگیرد ، نشان دهنده ی جنسیت استخوانی و عالی آن می باشد .تراورتن عباس آباد به صورت های دیگری همچون چرمی و هوند نیز فرآوری میشود که البته از میان آنها فرآوری ساب بسیار شایع تر است.

سورت های مختلف سنگ عباس آباد :

سنگ عباس آبادسنگ عباس آبادسنگ عباس آباد

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com