سنگ سند استون طرح چوب


سنگ طرح چوب سنگی رسوبی است که از رسوب ماسه ها توسط سیلیس ، دولومیت ، اکسید آهن و کربنات کلسیم که به همدیگر چسبیده شده اند تشکیل میشود .
سنگ سند استون طرح چوب دارای طیف های رنگی قهوه ای ، نخودی ، خاکستری و سفید هستند .
سنگ طرح چوب دارای خاصیت ماسه ای است که باعث شده است این سنگ بافتی خشن داشته باشد و همچنین بدلیل کانی های رسی که در این سنگ وجود دارد ، این سنگ قابلیت ساب پذیری پایینی دارد و اغلب به صورت شیاری ، بوش همر ، تیشه ای ، چرمی ، بادبر و گیوتین فرآوری میشوند .

کاربرد سنگ طرح چوب :
این سنگ بدلیل جذب آب بالایی که دارد ، برای استفاده در مکان های اسیدی و یا مکان های مرطوب مناسب نیست و این سنگ برای مکان هایی مانند سنگ راه پله ، کف پذیرایی ، کف سرویس بهداشتی و یا دیواره های آن مناسب نمیباشد .
این سنگ اغلب در سنگ نما و دیواره های داخلی و خارجی استفاده میشود و مناسب آنهاست ، البته شایان به ذکر است که اگر قصد استفاده از این سنگ را در نمای ساختمان خود دارید ، حتما باید از اسکوپ سنگ استفاده نمایید زیرا این سنگ میزان جذب ملات پایینی دارد .

ویژگی های سنگ طرح چوب
این سنگ دارای بافتی بسیار زیبا است که از لحاظ طیف رنگی ، کاملا مشابه چوب است و دلیل اسم گذاری این سنگ نیز همین بوده است . این سنگ دارای مقاومت فرسایشی بسیار بالایی است و عمر ماندگاری آن زیاد است .

معدن این سنگ در استان مرکزی ، در شهر محلات و در روستای خورهه واقع شده است .

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com