سنگ تراورتن حاجی آباد


سنگ تراورتن حاجی آباد بدلیل مرغوبیت و رنگ سفیدی که دارد ، جزو پرفروش ترین و محبوب ترین سنگ های تراورتن محسوب می­گردد. این سنگ بدلیل مشخصه های بسیار خوب ، از بازار خوب صادراتی نیز برخوردار است.
سنگ حاجی آباد دارای زمینه رنگی روشن ، سلامت بسیار بالا ، ساب پذیری بسیار عالی ، تراکم بالا و ... می باشد که این موارد باعث شده است این سنگ بعنوان یکی از بهترین سنگ های نمای ساختمان شناخته شود . سنگ تراورتن حاجی آباد به دو صورت موج دار و بی موج در ابعاد تایل و اسلب فرآوری شده و بصورت خام نیز صادر می­گردد.
این سنگ دارای زمینه رنگی روشن و طیفی گسترده است که همین باعث شده است این سنگ دارای سورت و دسته بندی های مختلفی بشود . از این سنگ در بسیاری از نما های کلاسیک و مدرن استفاده میشود . معدن سنگ تراورتن حاجی آباد در استان مرکزی، شهرستان محلات، کیلومتر 5 جاده خمین واقع گردیده است.

قیمت سنگ حاجی آباد :

قیمت تراورتن حاجی آباد به عوامل مختلفی مانند رنگ زمینه ، سورت سنگ ، قد و پای سنگ و ساب آن بستگی دارد که هر چه زمینه رنگی آن روشن تر باشد قیمت بالاتر و هر چه زمینه رنگی به سمت شکلاتی برود از قیمت پایین تری برخوردار است . منظور از سورت سنگ دقت در دسته بندی و چیدمان درجه هاست که هر چه سورت سنگ دقیق تر باشد سنگ قیمت بالاتری دارد ، همچنین طول سنگ ها هر چه بلند تر باشد نشان دهنده ی سلامت بالای سنگ میباشد و قیمت بالاتری دارد .
سنگ حاجی آباد دارای تراکم بالا و جنسیتی استخوانی می باشد ، که همین امر موجب ساب پذیری آینه ای و عالی این سنگ شده است که این مورد نیز بر قیمت تراورتن حاجی آباد نیز تاثیر گذار است .
رنج قیمتی سنگ حاجی آباد بسته به ویژگی هایی که در بالا توضیح دادیم ، بین 250/000 الی 1/150/000 تومان می باشد .

سنگ نمای ساختمان تراورتن حاجی آباد :

تراورتن حاجی آباد در نما رومی ساختمان ، نما کلاسیک ساختمان و نما مدرن ساختمان کاربرد دارد که دلیل آنکه این سنگ در هر سه مدل نما استفاده می شود ، بازه رنگی متنوع آن است که از سفید تا شکلاتی گسترده است .

تراورتن حاجی آباد در نمای ساختمانتراورتن حاجی آباد در نمای ساختمانتراورتن حاجی آباد در نمای ساختمان

کاربرد های تراورتن حاجی آباد :

1- نمای بیرونی ساختمان
2- مجسمه های سنگی
3- نرده های سنگی (صراحی)
4- دیواره های داخلی ساختمان
5- دیواره ی پارکینگ
6- دیواره ی راه پله
7- کف فرش

تراورتن حاجی آبادتراورتن حاجی آباد

ویژگی های تراورتن حاجی آباد :

1- ساب پذیری و صیقل عالی
2- تراکم بالا
3- تخلخل پایین
4- جذب آب پایین
5- سلامت بالا
6- مقاومت فشاری نسبتا بالا

تراورتن حاجی آبادتراورتن حاجی آباد

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com