ضعف بازاریابی سنگ و مشکلات مربوط به آن

342
ضعف بازاریابی سنگ و مشکلات مربوط به آن

در سال‌های آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استخراج سنگ به روش انفجاری بود که مشکلات فراوانی را به همراه داشت، که رفته رفته این روش برای استفاده پیمانکاران غیرمجاز اعلام شد و به جای آن، روش های جدید که در آن از سیم برش الماسه استفاده می شود رایج شد. روشی که با اکثر نقاط جهان همسویی دارد. اما این امر سبب نشد تا مشکل ضعف بازاریابی را در زمینه صادرات سنگ رفع کنیم.

به نقل از کارینو، بعضی از کشورهای رقیب ایران به منظور حمایت از صادرات سنگ، برای نقل و انتقال بهتر و سریعتر، کمک های مالی دولت را ارائه می دهند و دراین جهت زمینه را به صورت پشتیبانی مالی و اجرای معافیت‌ گمرکی هموار می کنند. متاسفانه کشور ما صادرات سنگ را پشتیبانی نکرده و این صنف برای صادرات عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

از مشکلات عمده تولیدکنندگان میتوان تامین مواد و ابزار را نام برد. با این وجود فعالان این صنف همچنان در جهت پررنگ کردن حضور خود در بازارهای خارجی به تلاش دوچندان خود ادامه می دهند.

مقالات مرتبط با ضعف بازاریابی سنگ و مشکلات مربوط به آن

روش های برش سنگ ساختمانی

سنگ از نگاه معمارانه

صادرات سنگ و فراز و نشیب ها

سنگ درمانی ، خرافات یا حقیقت ؟

همه چیز در مورد خرید سنگ محوطه

سنگ تراورتن چه کاربردهایی دارد؟

آشنایی با تاریخچه سنگ‌های ساختمانی

بورسنگ خدمتی دیگر از سنگ کارینو

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com