تخلف در ساخت مسکن

250
تخلف در ساخت مسکن

بحث کیفیت پایین ساختمان‌ها در ایران در حالی همچنان به عنوان یک معضل بزرگ مطرح است که از نظر قوانین بحث ساخت واحدهای مسکونی جدید در ایران هیچ کمبودی در حوزه نظارت ندارد.
دور زدن های قانونی و تخلف های ایجاد شده از سوی سازندگان خانه و مهندسان ناظر از یک سو و قابل پیگیری نبودن موارد کوچک و جزیی در واحدهای مسکونی از سوی دیگر عملا کار نظارت را درایران با دشواری‌های بسیاری روبرو کرده است. این مساله باعث شده وزارت راه و شهرسازی رسما طرح پیگیری قانونی را مطرح کند که در صورت تصویب برای متخلفان ساخت و ساز به جای جریمه قرار مجرمیت صادر خواهد شد.
همانطور که در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودیم که ساختمان های بی کیفیت خسارت های جانی و مالی بسیاری را به همراه داشته اند که بخاطر کیفیت پایین مصالح و عدم نظارت بر مراحل ساخت و ساز می باشد،به علت نصب ضعیف سنگ ساختمانی شاهد ریزش تمام نمای ساختمان در زلزله اخیر بوده ایم که نصب سنگ های نما با روش های قدیمی بوده و از اسکوپ های جدید استفاده نشده است.
امیدواریم با بکار گیری روش های مدرن و مطمئن در ساخت و ساز دیگر شاهد چنین خسارت هایی نباشیم، ما نمی توانیم جلوی حوادث طبیعی را بگیریم اما می توانیم با رعایت اصول ایمنی از خسارات و صدمات آن بکاهیم.

مقالات مرتبط با تخلف در ساخت مسکن

تفاوت سنگ مرمر و مرمریت

توری و رزین سنگ ساختمانی

همه چیز در مورد خرید سنگ محوطه

سنگ چینی چیست؟

رزین سنگ ساختمانی

دکور مناسب بر اساس فنگ شویی

خرید سنگ گرانیت

سنگ ساختمانی و صنایع وابسته

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com