توری و رزین سنگ ساختمانی

287
توری و رزین سنگ ساختمانی

استفاده از توری و رزین در پشت سنگ ، باعث می شود تا سنگ استحکام بیشتری چه در فرآیند تولید و چه در حمل و نقل و نصب داشته باشد. علاوه بر این چسب و توری از تغییر رنگ سنگ که به دلیل جذب آب ملات به وجود می آید و شوره سنگ جلوگیری می کند.
و از دلایل دیگر استفاده از رزین این است که باعث پر شدن حفره ها و ترک های ریز داخل سنگ می شود تا هم مقاومت سنگ را زیاد کند و هم باعث درخشش و ساب پذیری نهایی سنگ شود.
رزین سنگ، محافظ نما بعد از اجرا روی هر سطحی به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته و  سطح را ضد آب کرده ، رنگ سطح را تغییر نمی دهد و همچنین حالت خیسی به سطح می دهد که باعث براقیت بیشتر سطح می شود همچنین این محصول سطح را از انواع اشعه های خورشیدی محافظت می نماید و طول عمر سطح را افزایش می دهد بیشترین کاربرد این محصول در سنگ های مصنوعی و ساختمانی می باشد.
رزین سنگ یا براق کننده سنگ ،محافظ نما یک محصول آماده به مصرف می باشد که می توان با قلمو و یا به وسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح موردنظر اعمال کرد در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد.
تمامی سنگ های کارینو آماده پرداخت می باشد

مقالات مرتبط با توری و رزین سنگ ساختمانی

معرفی بهترین سنگ سفید نما ساختمان

صادرات سنگ و فراز و نشیب ها

دانستنیهای سنگ مرمریت

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

همه چیز در مورد سنگ کف

روش های برش سنگ ساختمانی

راهنمای خرید سنگ نمای ساختمان

خرید سنگ گرانیت

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com