سنگ مناسب برای کف حیاط کدام است؟

341
سنگ مناسب برای کف حیاط کدام است؟

سنگ های طبیعی بهترین پوشش برای کف حیاط هستند زیرا سنگ های طبیعی دارای دوام بالا، مقاومت در برابر ضربه و سازگار با محیط هستند. اما سنگ های ساختمانی کاربردهای گوناگونی دارند و با توجه به ساختار سنگ، می توان آنها را در قسمت های مختلف ساختمان به کار برد. سنگ فرش های حیاط چون در معرض ناملایمات جوی قرار دارند و سرما، گرما و یخ بندان آنها را تهدید می نماید و تردد بر روی آن زیاد است باید در انتخاب نوع سنگ دقت لازم را نمود. سنگ مناسب برای سنگ فرش حیاط باید علاوه بر اینکه آهکی نباشد، رگه های خاکی نداشته باشد و از مقاومت بالا و ضخامت مناسب برخوردار باشد. 



سنگ فرش حیاط چون در فضای روباز می باشد در هنگام شست و شو و بارندگی لغزنده می شود و ممکن است باعث سر خوردگی افراد گردد. به همین منظور سطح سنگ باید به نحوی زبر باشد. یکی از بهترین سنگ ها برای سنگ فرش حیاط شما می تواند انواع سنگ های گرانیت باشد به شرطی که سطح آن به صورت فلیم در بیاید. "فلیم – Flame" همان سوزاندن سطح سنگ های گرانیت است که باعث جدا شدن فلدسپات های درون سنگ گرانیت می گردد و سطح سنگ زبر و خشن می شود. 



از دیگر سنگ های مناسب برای سنگ فرش حیاط می توان انواع تراورتن های کرم و رنگی را نام برد ولی باید در نظر داشت که سنگ های سابیده لغزنده می باشند و باید از سنگ های تراورتنی استفاده کرد که اولأ ضخامت مناسب حداقل 25 میلی متر داشته باشند و ثانیأ سطح سنگ به صورت تیشه ای و بوش همر زبر شده باشند. 



سنگ های دیگری مانند سنگ گندمک بوش همر، سنگ لاشتر و سنگ چینی به صورت بوش همر و تیشه ای هم مناسب برای سنگ فرش حیاط و محوطه می باشند. در سنگ فرش محوطه های بزرگ و ویلا ها، از سنگ های ورقه ای(مالون) و یا سنگ های کوبیک استفاده می شود. 

مقالات مرتبط با سنگ مناسب برای کف حیاط کدام است؟

دانستنیهای نمای رومی

ضعف بازاریابی سنگ و مشکلات مربوط به آن

چه سنگی مناسب نمای ساختمان در شمال است ؟

سنگ مرمریت چیست ؟

قیمت آپارتمان در منطقه دیباجی

هفت اصل برای طراحی داخلی

راهنمای خرید سنگ پله

همه چیز در مورد سنگ پله

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com