سنگفرش مناسب کدامند ؟

278
سنگفرش مناسب کدامند ؟

سنگ طبیعی به دلیل دوام، رنگ ثابت، مقاوم در برابر ضربه، ساب و جلا پذیری مجدد و سازگاری با محیط زیست گزینه مناسبی برای پوشش سنگ فرش می باشد.
در انتخاب سنگ برای پوشش کف باید به کاربری فضای مورد نظر دقت نمود و با توجه به نوع کاربری فضا، سنگ را انتخاب کرد. سنگ کارینو به دلیل نبود اطلاعات کافی در مورد سنگ های ساختمانی در بین مصرف کنندگان، سعی نموده است به اختصار اطلاعاتی کاربردی برای انتخاب سنگ مناسب برای سنگفرش ارائه نماید.

سنگ فرش فضاهای داخلی مسکونی

سنگ طبیعی با هیچ متریالی مثل سرامیک و یا پارکت قابل مقایسه نمی باشد و درصورتی که از لحاظ مالی محدودیتی وجود نداشته باشد سنگ بهترین گزینه برای مفروش کردن فضای داخلی مسکونی است. بهترین گزینه برای سنگ فرش مسکونی، انواع مرمریت ها هستند که علاوه بر زیبایی و تنوع رنگ، ساب پذیری خوبی دارند. سنگ های مرمریت انواع گوناگون دارند و مرمریت هایی که جذب آب پایین و مقاومت فشاری بالایی دارند مناسب تر هستند. سایز مناسب برای سنگ فرش فضای مسکونی با توجه به متراژ واحد مشخص می گردد. در پروژه های لوکس و بزرگ سنگ ها به صورت چند ورق اسلب و یا سایزهای 100*100 یا 80*80 استفاده می شوند. پیشنهاد سنگ کارینو برای سنگفرش منازل مسکونی، سنگ مرمریت آرک بسطام، مرمریت دهبید، مرمریت پرشین وایت، مرمریت خوی و مرمریت نمین است.

سنگفرش فضای داخلی

سنگفرش فضای داخلی تجاری و اداری

برای سنگفرش فضاهای داخلی تجاری و اداری به دلیل تردد زیاد باید سنگی را انتخاب نمود که مقاومت سایشی و جذب آب مناسبی داشته باشد. سنگ گرانیت و سنگ های مرمریتی که مقاومت بالایی دارند گزینه مناسبی برای کف واحدهای تجاری و اداری می باشند. پیشنهاد سنگ کارینو برای سنگفرش واحدهای تجاری و اداری، سنگ گرانیت نهبندان، سنگ گرانیت زاهدان، سنگ گرانیت سفید نطنز، سنگ مرمریت آرک بسطام، سنگ پرشین سیلک و سنگ مرمریت مهکام است.

سنگفرش فضای تجاری و اداری

سنگفرش سرویس های بهداشتی

برای سرویس های بهداشتی و محیط های بهداشتی که زیاد در معرض آب و مواد شوینده هستند باید از سنگی استفاده کرد که جذب آب پایین داشته باشد و در برابر مواد شوینده مقاوم باشد. سنگ های لایم استون و مرمریت برای چنین مکان هایی مناسب نیستند و بهترین سنگ ها از جنس سنگ های چینی و مرمر می باشند. پیشنهاد سنگ کارینو برای سنگفرش سرویس ها و مکان های بهداشتی سنگ چینی نیریز، سنگ چینی سیرجان، سنگ چینی ازنا، سنگ چینی الیگودرز و انواع سنگ مرمر می باشد.

سنگفرش سرویس بهداشتی

سنگفرش محوطه و پیاده رو ها

سنگفرش محوطه و پیاده رو باید مقاوم در برابر سرما و گرما و فشار باشد و برای جلوگیری از لغزندگی، سطح سنگ زبر می شود تا مانع سرخوردن شود. سنگ های گرانیت که به صورت فلیم شده(سوزانده شده) می باشند و سنگ های تراورتن تیشه ای و مرمریت ها و سنگ های چینی تیشه ای و یا سندبلاست شده، گزینه های مناسبی برای سنگفرش محوطه و پیاده رو می باشند.

سنگفرش محوطه و پیاده رو

پیشنهاد سنگ کارینو برای سنگفرش محوطه و پیاده رو، سنگ گرانیت فلیم شده، سنگ گندمک تیشه ای، سنگ گندمک بوش همر، سنگ لاشتر تیشه ای و انواع تراورتن تیشه ای می باشد.
سنگ کوبیک نیز از دیگر مواردی است که گزینه مناسبی برای سنگفرش پیاده رو می باشد. سنگ کوبیک از انواع سنگ تراورتن، گرانیت و مرمریت فرآوری می گردد و به روش نصب خشک اجرا می شود و قابل تعمیر و بازسازی می باشد. 

مقالات مرتبط با سنگفرش مناسب کدامند ؟

فروش اقساطی سنگ کارینو

خواص فیزیکی سنگ ها

گذار از استخراج سنتی سنگ

سنگ گرانیت چیست ؟

گرانیت سنگ رایج بازار

معرفی انواع سنگ دیوار

سنگ درمانی ، خرافات یا حقیقت ؟

علت زلزله های اخیر چیست؟

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com