حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

279
حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

حدود 8000 مسکن مهر پردیس آماده تحویل می باشد اما بدون آب و برق.
به دنبال 6 افتتاح پی‌درپی مسکن مهر که از اواخر سال گذشته در پردیس کلید خورد، تا کنون حدود 21 هزار واحد مسکن مهر از مجموع 85 هزار واحد افتتاح شده و به نوعی می‌توان گفت سرعت آماده‌سازی واحدهای مسکونی بالا رفته است اما دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز به کندی خدمات ارایه می‌دهند و به همین دلیل آماده‌سازی و محوطه‌ سازی معطل این دستگاه‌ها مانده است.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این خصوص گفت: 7600 واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است. در فازهای 8 و 11 واحدهایی آماده شده اما در انتظار کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در اتصال انشعابات آب و فاضلاب هستیم. خصوصا در روزهای اخیر نصب علمک به مشکل تبدیل شده است و فکر نمی‌کردیم شرکت گاز این روزها دست ما را در پوست گردو بگذارد.
وی با بیان اینکه شبکه‌های اصلی آب، برق، گاز و مخازن اصلی را خودمان احداث می‌کنیم، گفت: با این وجود نمی‌توانیم تا قبل از اینکه انشعابات وصل شود به بحث محوطه‌سازی و آماده‌سازی برویم. اگر این کار را انجام دهیم کندمان و هزینه‌های مجدد به پروژه‌ها تحمیل می‌شود. لذا انتظارمان این است با سرعتی که در ساخت‌وسازها در فازها و زون‌های مختلف پردیس ایجاد شده، دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خود را هماهنگ کنند.

مقالات مرتبط با حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

سنگ چینی چیست؟

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

تنوع سنگ های ساختمانی

رده بندی علمی انواع سنگ های ساختمانی

قیمت آپارتمان در منطقه دیباجی

سنگ گرانیت چیست ؟

چگونگی انتخاب سنگ نما

آخرین وضعیت بازار مسکن

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com