گیاهان معلق

285
گیاهان معلق

طراحان محلی در جزیر کیوشو ژاپن گیاه خانگی بونسای که در هوا معلق است را طراحی کرده اند،کیک استارتر در این پروژه خلاقانه دست داشته و بودجه آن را تامین کرده است. عنوان این پروژه air bonsai بوده و از ترکیبات گیاه جادویی شناور هسینچو در آن استفاده شده است، لازم به ذکر است که گیاه معلق بونسای به کمک دستگاه مغناطیسی از سطح گلدان فاصله می‌گیرد.
گیاه بونسای اکنون در دو گونه طراحی و ساخته شده است که هر دو تقریبا به شکل توپ بوده و جنس خز و سنگ آن ها را از هم جدا می کند. این گیاه معلق در هوا به آرامی دور مدار مغناطیسی می چرخد که برخی از افراد آن را یک کهکشان کوچک می نامند.
این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی از اشیا تزئینی مختلفی استفاده می شود و گیاه معلق بونسای می تواند به زیبایی و جذابیت دکوراسیون خانه رونق دهد.
گونه مختلف گیاه معلق بونسای که در آینده ممکن است مجموعه عظیمی را تشکیل دهد.
استفاده از این گلدان ها در فضای خانه می تواند جذابیت بسیار زیبایی را ایجاد کند مخصوصا اگر سنگفرش شما سنگ مرمریت باشد!

مقالات مرتبط با گیاهان معلق

سنگ از نگاه معمارانه

سنگ مرمریت چیست ؟

معرفی انواع سنگ دیوار

گرانیت سنگ رایج بازار

سنگ های مناسب برای طراحی نمای خارجی

همه چیز در مورد تراورتن عباس آباد در نما ساختمان

راهنمای خرید سنگ پله

بورسنگ خدمتی دیگر از سنگ کارینو

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com