سنگ اپن آشپزخانه

314
سنگ اپن آشپزخانه

سنگ گرانیت در دکوراسیون آشپزخانه
در منزل آشپزخانه به علت کارکرد زیاد و نوع استفاده آن نیاز به استفاده از مصالح با دوام و و زیبا دارد. در قسمت اپن آشپزخانه بهترین سنگ اپن، سنگ گرانیت می باشد.

سنگ گرانيت

سنگ گرانیت از جمله سنگهای آذرین می باشد. اين نوع سنگ ها از نظر سختی زياد و شفافیت خيره کننده حائز اهمیت می باشند. گرانیت هايی که فاقد آثار آلتراسیون بوده به عنوان سنگ هاي تزیینی و نما مطرح هستند و کاربرد سنگ گرانیت در نما مخصوصاً   مدرن و کف و محوطه سازی و ساير قسمتهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد.
سنگ گرانیت از محکم‌ترین و سخت ترین سنگ‌ها می باشد و به همین علت در دکوراسیون خانه استفاده زیادی دارد. سنگ های گرانیت مقاومت و دوام بالایی دارند.
سنگ گرانیت در دکوراسیون داخلی یا نمای ساختمان استفاده می شود، در واقع سنگ گرانیت به صورت ساب خورده، فلیم مورد استفاده قرار می گیرد.  یکی از فضاهایی که در آن از گرانیت استفاده می شود در اپن آشپزخانه است.
شاید به جرات بتوان گفت سنگ گرانیت پر استفاده ترین سطح در اپن آشپزخانه رویه کابینت و اپن آشپزخانه است. روزانه تعداد زیادی ظروف و وسایل روی این سطوح جابه جا می شوند و وسایل پخت و پز با وزن بالا و از جنس سخت می تواند آسیب زیادی به رویه کابینت بزند. سنگ گرانیت به علت ویژگی های بسیار و طبیعی بودن دارای قیمت نسبتا بالایی است. سنگ گرانیت به علت زیبایی و رگه های خاصی که درون خود دارد، یکی از محبوبترین سنگ ها برای استفاده در آشپزخانه است.

سنگ اپن آشپزخانه

اگر انتخاب شما برای سنگ اپن آشپزخانه سنگ گرانیت است، باید شما را تحسین کرد.به دلیل این که رنگ، مدل و طرح های متنوع گرانیت محدوده بیشتری برای انتخاب در دکوراسیون آشپزخانه را در اختیار شما قرار داده است. استفاده از سنگ در کابینت آشپزخانه وقار بیشتری به دکوراسیون شما می دهد و در سبک کلاسیک و سبک مدرن کاربرد دارد.
از مهمترین ویژگی های سنگ های گرانیت که باید در نظر داشته باشید، ضد خش بودن و مقاومت فشاری بالا است و حتی ظروف پخت و پز که مستقیم از روی اجاق گاز برداشته شده اند و حرارت بالایی دارند، می تواند باعث سوزاندن رویه کابینت بشوند. سنگ گرانیت در اپن آشپزخانه با داشتن ویژگی هایی که گفته شد برای استفاده در سنگ اپن آشپزخانه ایده آل است.
همچنین برای انتخاب رویه اپن باید به مقاومت آن و جذب آب آن هم توجه داشت. استفاده از مواد غذایی مختلف، روغن و چربی در فضای آشپزخانه کثیف شدن سنگ اپن را هم به دنبال دارد. سنگ های ساب خورده و صیقلی گرانیت به راحتی تمیز شده و ردی از آلودگی مواد غذایی را روی سنگ به جای نمی گذارد.
سنگ گرانیت برای اپن آشپزخانه در معرض دید قرار دارد. بهتر است از سنگی زیبا و خاص برای سنگ اپن آشپزخانه استفاده شود و چه بهتر که سنگ گرانیت باشد. سنگ گرانیت به دلیل زیبایی خود می تواند ظاهری شیک و در عین حال کارآمد را برای شما به جای بگذارد.

مقالات مرتبط با سنگ اپن آشپزخانه

سنگفرش مناسب کدامند ؟

همه چیز در مورد تراورتن عباس آباد در نما ساختمان

خرید سنگ گرانیت

مزیت استفاده از واترجت

تاثیر خروج آمریکا از برجام روی مسکن

معرفی انواع سنگ دیوار

روش های عایق سنگ

فروش اقساطی سنگ کارینو

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com