بهترین سنگ فرش خانه شما

410
بهترین سنگ فرش خانه شما

کف پوش منزل در طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی دارد و طراحی داخلی فقط به طراحی مبلمان و پرده و دیوارها نیست بلکه بخش عمده و مهم آن  کف پوش  منزل است.
در انتخاب متریال کفپوش منزل باید علاوه بر زیبایی به دوام و ماندگاری و صد البته به بودجه نمایی آن توجه نمود. سردگمی در موقع انتخاب سنگ مناسب برای هر یک از فضا های خانه، یک امر طبیعی و عادی است که این دغدغه و سردرگمی چه بسا باعث می شود که انتخاب مناسبی هم صورت نگیرد. سنگ کارینو وظیفه رسانه ای خود می داند که شما را در انتخاب سنگ مناسب راهنمایی نماید.
در این مقاله نمونه هایی از بهترین و زیباترین سنگ های ساختمانی که مناسب برای کف خانه شما می باشد را تدارک دیده ایم که با توجه به سبک دکور داخلی و بودجه مورد نظرتان می توانید مورد استفاده قرار دهید.

سنگ مرمریت دهبید

سنگ دهبید به دلیل رنگ روشن و کرم و شفافیت و ظاهر شیشه ای یکی از انواع سنگ های مرمریت پر طرفدار سنگ فرش منزل به شمار می رود. سنگ دهبید انواع مختلفی دارد که از طریق این لینک قابل رویت است.
سنگ دهبید در ابعاد مختلف فرآوری می گردد و ابعاد بزرگ مانند 1*1 یا 80*80 متداول هستند.



جهت مشاهده لیست قیمت انواع سنگ دهبید بر روی اینجا کلیک کنید.

سنگ پرشین سیلک

سنگ مرمریت پرشین سیلک جزء مرمریت های جدید و خاص است که طی دو الی سه سال اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. سنگ مرمریت پرشین سیلک رنگی روشن مایل به خاکستری دارد و ساب پذیری خوبی دارد که پس از نصب، زیبایی خاصی به منزل شما خواهد داد.
سنگ مرمریت پرشین سیلک در ابعاد 80*80 یا 1*1 برای کف سالن ها و هال و پذیرایی مناسب هستند.



جهت مشاهده قیمت سنگ مرمریت پرشین سیلک بر روی اینجا کلیک کنید.

سنگ نمین

مرمریت نمین یکی از مرمریت های خوب ایران است که همیشه جزء گزینه های سازندگان خوب و مطرح بوده است. سنگ نمین با طراحی کلاسیک بسیار همخوانی دارد.



سنگ نمین دارای سورت های مختلف است که می توانید جهت مشاهده انواع سنگ نمین و لیست قیمت روی اینجا کلیک کنید.

سنگ مرمریت آرک بسطام

سنگ آرک بسطام این روز ها بدلیل جنس عالی، زیبایی و قیمت مناسب به عنوان رایج ترین و مورد پسند ترین سنگ فرش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و در ردیف بهترین و مناسب ترین کف پوش منازل مسکونی محسوب می شود.



جهت مشاهده سورت های مختلف و لیست قیمت سنگ مرمریت آرک بسطام بر روی اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط با بهترین سنگ فرش خانه شما

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

کسب و کار سنگ در بازار جهانی

سنگ گرانیت چیست ؟

صنعت سنگ ساختمان در اقتصاد ملی

مزیت استفاده از واترجت

تفاوت سنگ مرمر و مرمریت

انتخاب سنگ نمای داخلی و خارجی ساختمان

رده بندی علمی انواع سنگ های ساختمانی

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com